Všeobecné obchodní podmínky Spacegas
Obsah:
- Článek 1 - Definice
- Článek 2 - Totožnost podnikatele
- Článek 3 - Použitelnost
- Článek 4 - Nabídka
- Článek 5 - Dohoda
- Článek 6 - Právo na odstoupení
- Článek 7 - Náklady v případě odstoupení
- Článek 8 - Vyloučení práva na odstoupení
- Článek 9 - Cena
- Článek 10 – Shoda a záruka
- Článek 11 – Dodávka a realizace
- Článek 12 - Trvání transakcí: trvání, zrušení a prodloužení
- Článek 13 – Vyrovnání
- Článek 14 - Postup při podávání stížností
- Článek 15 – Konflikty
- Článek 16 - Dodatečná nebo jiná ustanovení
- Článek 17 – Ochranná doložka
Článek 1 - Definice
V těchto podmínkách se vztahuje na:
- doba odkladu: lhůta, ve které může spotřebitel využít svého práva na odstoupení od smlouvy;
- Spotřebitel: Fyzická osoba nejedná při výkonu povolání nebo podnikání a smlouvy uzavřené na dálku s podnikatelem;
- Dag: Kalendář den;
- délka Transaction: smlouva na dálku týkající se řady výrobků a / nebo služeb, jejichž závazky v oblasti poskytování a / nebo nákupu jsou časově rozloženy;
- trvalém nosiči: Jedno znamená, že spotřebitel nebo firma, která umožňuje informací jemu osobně, obchod takovým způsobem, že budoucí konzultace a nezměněné reprodukci uložených informací.
- Herroepingsrecht: Schopnost spotřebitele k vidění v rámci čekací dobu platnosti smlouvy;
- Modelový formulář: vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který podnikatel stanoví, že spotřebitel může vyplnit, když chce využít svého práva na odstoupení od smlouvy.
- podnikatelFyzické nebo právnické produkty a / nebo vzdálené služby pro spotřebitele;
- smlouva uzavřená na dálkuSmlouva, na jejímž součást systému organizovaného podnikatele pro prodej na dálku výrobků a / nebo služeb až do uzavření smlouvy výhradní použití jednoho nebo více komunikačních prostředků na dálku;
- Technologie pro komunikace na dálku: znamená, že lze použít k uzavření smlouvy, aniž by byl spotřebitel a obchodník na jednom místě ve stejnou dobu.
- Podmínky: tyto Všeobecné obchodní podmínky podnikatele.
Článek 2 - Totožnost podnikatele
Spacegas.nl
[chráněno e-mailem]
Číslo obchodní komory: 73349763
DIČ: NL859477514B01
Článek 3 - Použitelnost
- Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro každou nabídku od podnikatele a pro každou smlouvu na dálku a objednávky mezi podnikatelem a spotřebitelem.
- Před uzavřením smlouvy uzavřené na dálku, text těchto všeobecných podmínek k dispozici pro spotřebitele. Není-li to rozumně možné, před tím, než smlouva je uzavřena na dálku, naznačují, že bude zaslána obecné podmínky k nahlédnutí v prostorách obchodníka a zdarma co nejdříve, na žádost spotřebitele.
- Je-li smlouva uzavřena vzdálenost elektronicky, bez ohledu na předchozí odstavec a před uzavřením smlouvy uzavřené na dálku, bude text těchto podmínek je k dispozici v elektronické podobě na spotřebiteli tak, aby spotřebitel Jednoduchý způsob, jak mohou být uloženy na trvalém nosiči. Není-li to rozumně možné, před uzavřením smlouvy uzavřené na dálku, ukáže-li být informováni o všeobecných podmínek elektronicky, a že budou zaslány bezplatně na žádost spotřebitele elektronicky nebo jiným způsobem.
- V případě, že kromě těchto obecných podmínek také specifické podmínky výrobku nebo služby platit, je to druhý a třetí odstavec se vztahuje i na spotřebitele v případě konfliktu, pokud jde vždy spolehnout na použitelné ustanovení, které je nejvýhodnější pro něj je.
- Pokud je jedno nebo více ustanovení v těchto všeobecných podmínkách kdykoliv zcela nebo částečně neplatné nebo zničené, dohoda a tyto podmínky zůstanou nedotčeny a dotyčná dohoda bude nahrazena ustanovením, že rozsah originál oslovil co nejvíce.
- Situace, které nejsou upraveny těmito obecnými podmínkami, musí být posuzovány "v duchu" těchto všeobecných podmínek.
- Nedostatek srozumitelnosti ohledně vysvětlení nebo obsahu jednoho či více ustanovení našich podmínek by měl být vysvětlen "v duchu" těchto podmínek.
Článek 4 - Nabídka
- Je-li nabídka má omezenou dobu trvání, nebo závislosti na podmínkách, bude to výslovně uvedeno v nabídce.
- Nabídka je bez závazků. Podnikatel je oprávněn nabídku změnit a upravit.
- Nabídka obsahuje úplný a přesný popis nabízených produktů a / nebo služeb. Popis je dostatečně podrobný, aby umožnil řádné posouzení nabídky spotřebitelem. Pokud podnikatel používá obrazy, jsou to skutečné odrazy nabízených produktů a / nebo služeb. Zřejmé chyby nebo chyby v nabídce nezavinují podnikatele.
- Všechny obrázky, specifikace a informace v nabídce jsou orientační a nemohou vést k náhradě nebo zrušení dohody.
- Obrázky s výrobky jsou skutečným odrazem nabízených produktů. Podnikatel nemůže zaručit, že zobrazené barvy přesně odpovídají skutečným barvám produktů.
- Každá nabídka obsahuje takové informace, které jsou spotřebiteli opravdu jasná, jaká práva a povinnosti se podílejí na přijetí nabídky. To se týká zejména:
- cena včetně daní;
- možné náklady na dopravu;
- způsob, jakým bude smlouva uzavřena, a které kroky jsou pro to nezbytné;
- zda se uplatňuje právo na odstoupení od smlouvy;
- způsob platby, dodání a plnění smlouvy;
- lhůta pro přijetí nabídky nebo lhůta, ve které podnikatel garantuje cenu;
- úroveň poplatku za komunikaci na dálku, pokud jsou náklady na využívání techniky pro dálkovou komunikaci vypočítávány na jiném základě, než je běžná základní sazba používaných komunikačních prostředků;
- zda je dohoda podána po uzavření smlouvy, a pokud ano, jak ji spotřebitel může konzultovat;
- způsob, jakým může spotřebitel před uzavřením smlouvy zkontrolovat údaje, které mu poskytl na základě smlouvy, a případně je opravit;
- v jiných jazycích, ve kterých lze uzavřít smlouvu kromě nizozemštiny;
- kodexy chování, které podléhají obchodníkovi, a způsob, kterým může spotřebitel tyto kódy chování konzultovat elektronicky; a
- minimální doba trvání smlouvy na dálku v případě prodloužené transakce.
Článek 5 - Dohoda
- Dohoda podléhá ustanovením odstavce 4, uzavřených v době spotřebitele přijímá nabídku a splňují odpovídající podmínky.
- Pokud spotřebitel nabídku přijal elektronicky, podnikatel okamžitě elektronicky potvrdí přijetí nabídky. Dokud nebude přijetí tohoto souhlasu potvrzeno podnikatelem, může spotřebitel smlouvu rozpustit.
- Pokud je vytvořena dohoda elektronicky, bude obchodník přijmout vhodná technická a organizační opatření na ochranu elektronický přenos dat a zajištění bezpečného prostředí webu. V případě, že spotřebitel může platit elektronicky, bude obchodník přijmout příslušná bezpečnostní opatření.
- Podnikatel může - v rámci právního rámce - zjistit, zda může spotřebitel splnit své platební povinnosti, jakož i všechny skutečnosti a faktory, které jsou důležité pro odpovědné uzavření smlouvy uzavřené na dálku. Pokud má podnikatel na základě tohoto šetření pádné důvody k neuzavření smlouvy, je oprávněn odmítnout objednávku či žádost nebo k realizaci připojit zvláštní podmínky.
- Podnikatel bude výrobek nebo službu spotřebiteli následující informace písemně, nebo takovým způsobem, že to může být uložen v přístupným způsobem spotřebitel na trvalém nosiči posílat:
- návštěvnickou adresu podnikatelského sídla podnikatele, kde může spotřebitel přijít se stížnostmi;
- podmínky a způsob, jakým může spotřebitel uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, nebo jasné prohlášení o vyloučení práva na odstoupení od smlouvy;
- informace o zárukách a stávající službě po zakoupení;
- informace obsažené v článku 4 článku 3 o těchto podmínkách, pokud podnikatel již tyto informace neposkytl spotřebiteli před provedením dohody;
- požadavky na ukončení smlouvy, jestliže doba trvání smlouvy je delší než jeden rok nebo je neurčitá.
- V případě rozšířené transakce platí ustanovení v předchozím odstavci pouze pro první dodávku.
- Každá dohoda je uzavřena za podmínek dostatečně dostupných dotyčných produktů.
Článek 6 - Herroepingsrecht
- Při nákupu produktů má spotřebitel možnost smlouvu zrušit bez udání důvodu do 14 dnů. Tato lhůta na rozmyšlenou začíná dnem po převzetí výrobku spotřebitelem nebo zástupcem předem určeným spotřebitelem a oznámeným podnikateli.
- Během období reflexe bude spotřebitel zacházet s výrobkem a obalem opatrně. Produkt rozbalí nebo použije pouze v rozsahu nezbytném k posouzení, zda si produkt přeje ponechat. Pokud využije své právo na odstoupení od smlouvy, vrátí produkt s veškerým příslušenstvím a - je-li to přiměřeně možné - v původním stavu a obalu podnikateli v souladu s přiměřenými a jasnými pokyny poskytnutými podnikatelem.
- Pokud si spotřebitel přeje využít svého práva na odstoupení od smlouvy, je povinen to oznámit podnikateli do 14 dnů po obdržení produktu. Spotřebitel to musí oznámit pomocí vzorového formuláře. Poté, co spotřebitel oznámí, že chce využít svého práva na odstoupení od smlouvy, musí zákazník vrátit produkt do 14 dnů. Spotřebitel musí prokázat, že dodané zboží bylo vráceno včas, například prostřednictvím dokladu o přepravě.
- Pokud zákazník neoznámil své právo zrušit po uplynutí podmínek uvedených v odstavcích 2 a 3. produkt nebyl vrácen podnikateli, nákup je fakt.
Článek 7 - Náklady v případě odstoupení
- V případě, že spotřebitel uplatní své právo na odstoupení od smlouvy, nebude vyšší než náklady na zpáteční lodní náklady.
- Pokud spotřebitel využije svého práva na odstoupení od smlouvy a zásilka měla nárok na dopravu zdarma, budou tyto náklady na dopravu odečteny z refundace.
- Pokud spotřebitel zaplatí částku, podnikatel vrátí tuto částku co nejdříve, ale nejpozději do 14 dnů po zrušení. Podmínkou však je, že výrobek již obdržel zpět obchodník nebo může být předložen konečný doklad o úplném vrácení zboží.
- Pokud bude odeslaná zásilka odmítnuta nebo nebude vyzvednuta na sběrném místě, budou náklady na přepravu vymáhány od spotřebitele a bude přidáno dalších 15 EUR na administrativní náklady na pokrytí našich nákladů.
Článek 8 - Vyloučení práva na odstoupení
- Podnikatel může vyloučit právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy pro výrobky, jak je popsáno v odstavcích 2 a 3. Vyloučení práva na odstoupení od smlouvy se použije pouze v případě, že to podnikatel v nabídce jasně uvedl, nebo alespoň včas na uzavření smlouvy.
- Vyloučení práva na odstoupení od smlouvy je možné pouze pro produkty:
- které byly vytvořeny podnikatele na požadavků spotřebitele;
- které jsou zjevně osobní povahy;
- , které nemohou být vráceny v důsledku své povahy;
- že zkazit nebo zastarají;
- které jsou zapečetěny, protože obsah nelze ověřit (včetně lahví),
- ti, jejichž pečeť je porušena,
- jejichž cena závisí na kolísání cen na finančním trhu, nad nímž obchodník žádný vliv;
- pro jednotlivé novin a časopisů;
- pro zvukové a obrazové záznamy a počítačový software, u nichž spotřebitel porušil pečeť.
- pro hygienické výrobky, u nichž spotřebitel porušil pečeť.
- Vyloučení práva na odstoupení od smlouvy je možné pouze pro služby:
- pokud jde o ubytování, dopravu, restauraci nebo volnočasové aktivity, které mají být provedeny v určitý den nebo během určitého období;
- jejichž doručení bylo zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím doby reflexe;
- pokud jde o sázky a loterie.
Článek 9 - Cena
- Během období uvedeného v nabídce se ceny nabízených produktů a / nebo služeb nezvýší, s výjimkou cenových změn způsobených změnami sazeb DPH.
- Bez ohledu na předchozí odstavec, obchodní výrobky nebo služby, jejichž ceny jsou nezávazné, kolísání cen na finančním trhu, a pokud podnikatel nemá žádnou kontrolu, u variabilní ceny. Tyto výkyvy a skutečnost, že všechny cenové cíle, jsou v nabídce.
- Cena do 3 měsíců po uzavření smlouvy jsou povoleny pouze v případě, že důsledkem právních předpisů nebo předpisů.
- Růst cen 3 měsíců po uzavření smlouvy, jsou povoleny pouze v případě, že obchodník souhlasil a:
- jsou výsledkem právních předpisů; nebo
- má spotřebitel pravomoc ukončit dohodu s účinností od dne, kdy zvýšení cen nabývá účinnosti.
- Ceny uvedené v nabídce produktů nebo služeb zahrnují DPH.
- Všechny ceny jsou vystaveny chybám při tisku a psaní. Za následky chyb při tisku a psaní není přijata žádná odpovědnost. V případě chyby tisku a psaní není podnikatel povinen dodat výrobek za nesprávnou cenu.
Článek 10 - Shoda a záruka
- Podnikatel zaručuje, že produkty a / nebo služby jsou v souladu s dohodou, specifikacemi uvedenými v nabídce, přiměřenými požadavky na spolehlivost a / nebo použitelnost a právní předpisy existující k datu uzavření smlouvy. nebo vládních nařízeních. Pokud je to dohodnuto, podnikatel také zaručuje, že produkt je vhodný k jinému než běžnému použití.
- Záruka poskytnutá podnikatelem, výrobcem nebo dovozcem nemá vliv na zákonná práva a nároky, které spotřebitel může vůči podnikateli uplatnit na základě smlouvy.
- Případné vady nebo nesprávně dodané výrobky musí být podnikateli písemně nahlášeny do 14 dnů od dodání. Vrácení zboží musí být v původním obalu a v novém stavu.
- Záruční doba podnikatele odpovídá záruční době výrobce. Podnikatel nikdy neodpovídá za konečnou vhodnost výrobků pro každou individuální aplikaci spotřebitele ani za žádnou radu týkající se použití nebo aplikace produktů.
- Záruka se nevztahuje, pokud:
- Spotřebitel opravil dodané produkty sám a / nebo zpracoval nebo opravil a / nebo zpracoval třetí strany;
- Dodané produkty jsou vystaveny abnormálním podmínkám nebo jinak nedbalé manipulaci nebo v rozporu s pokyny podnikatele a / nebo obaly jsou ošetřeny;
- Nedostatek zcela nebo částečně je výsledkem předpisů, které vláda učinila nebo bude učinit ohledně povahy nebo kvality použitých materiálů.
Článek 11 - Dodání a provádění
- Obchodník bude mít co největší pozor při přijímání a provádění objednávek na produkty a při posuzování žádostí o poskytování služeb.
- Místem dodání zboží je adresa, že spotřebitel je známý pro společnost.
- S řádným ohledem na to, co je uvedeno v odstavci 4 tohoto článku, společnost provede přijaté objednávky rychle, avšak nejpozději do 30 dnů, pokud spotřebitel nesouhlasí s delším dodacím termínem. Pokud je doručení zpožděno, nebo pokud objednávku nelze provést nebo jen částečně, spotřebitel obdrží oznámení nejpozději do 30 dnů po zadání objednávky. V takovém případě má spotřebitel právo ukončit smlouvu bez jakýchkoli nákladů. Spotřebitel nemá nárok na náhradu škody.
- Všechny dodací podmínky jsou orientační. Spotřebitel nemůže odvodit žádná práva z uvedených období. Překročení termínu neopravňuje spotřebitele k náhradě.
- V případě zániku v souladu s 3 odstavci tohoto článku, provozovatel částku, kterou spotřebitel zaplatil co nejdříve, ale ne později než 14 dnů po odstoupení.
- Pokud se dodávka objednaného produktu ukáže jako nemožná, podnikatel se bude snažit, aby byl k dispozici náhradní článek. Nejpozději v okamžiku doručení bude jasným a srozumitelným způsobem uvedeno, že bude dodáno náhradní položka. U náhradních položek nelze vyloučit právo na odstoupení od smlouvy. Náklady na jakoukoli zpětnou přepravu jsou na úkor podnikatele.
- Nebezpečí škody a / nebo ztráty produktů nese zaměstnavatel až do okamžiku dodání spotřebiteli nebo předem určený a podnikatel oznámil zástupce, není-li dohodnuto jinak.
Článek 12 - Trvání transakcí: trvání, zrušení a prodloužení
Zrušení
- Spotřebitel může kdykoliv zrušit smlouvu, která byla uzavřena na dobu neurčitou a která se vztahuje na pravidelné dodávky produktů (včetně elektřiny) nebo služeb s řádným dodržováním dohodnutých pravidel ukončení a nejpozději do jednoho měsíce.
- Spotřebitel může kdykoliv ukončit smlouvu, která byla uzavřena na dobu určitou a která se vztahuje na pravidelné dodávky výrobků (včetně elektřiny) nebo služeb s řádným dodržováním dohodnutých pravidel ukončení a minimálně na dobu trvání smlouvy. nejvýše jeden měsíc.
- Spotřebitelé mohou dohody uvedené v předchozích odstavcích:
- zrušit kdykoliv a neomezovat se na ukončení v určitém čase nebo v daném období;
- přinejmenším zrušit stejným způsobem, jakým byly zadány;
- vždy zrušte se stejnou výpovědní lhůtou, jakou podnikatel stanovil pro sebe.
Rozšíření
- Smlouva, která byla uzavřena na dobu určitou a která se vztahuje na pravidelné dodávky výrobků (včetně elektřiny) nebo služeb, nesmí být automaticky prodloužena nebo obnovena na určitou dobu.
- Bez ohledu na předchozí odstavec lze smlouvu uzavřenou na dobu určitou, která se vztahuje na pravidelné doručování denního zpravodajství a týdeníků a časopisů, mlčky prodloužit na dobu určitou, nejdéle na tři měsíce, pokud spotřebitel nesouhlasí. tato prodloužená smlouva může zrušit konec prodloužení s výpovědní lhůtou nejvýše jednoho měsíce.
- Smlouva na přechodnou dobu a že se vztahuje i na pravidelné dodávky produktů nebo služeb může být obnovena mlčky na dobu neurčitou v případě, že spotřebitel vůbec může zrušit kdykoli s výpovědní lhůtou do jednoho měsíce a oznámení o up tři měsíce v případě, že smlouva se vztahuje na pravidelné, ale méně než jednou za měsíc, přináší denně, týdeníky a časopisy.
- Smlouva s omezenou dobou trvání pro pravidelné zavádění deníků, novinek a týdeníků a časopisů (zkušební nebo úvodní předplatné) není mlčky navazována a končí automaticky po soudním nebo úvodním období.
Trvání
- Je-li doba trvání smlouvy o více než jeden rok, spotřebitelská smlouva po uplynutí jednoho roku může kdykoliv s oznámením až recitovat za měsíc, pokud přiměřenost a spravedlivost oponovat ukončení před uplynutím sjednané doby.
Článek 13 - Platba
- Není-li dohodnuto jinak, jsou částky dlužné spotřebitelem, které mají být zaplaceny do 7 dnů po začátku období ochlazování uvedené v členu článku 6 1. V případě smlouvy o poskytování služby, tato lhůta začíná poté, co spotřebitel obdržel potvrzení dohody.
- Spotřebitel má povinnost k nepřesnostem v údajích nebo bezprostředně určených platbu operátorovi.
- V případě neplnění ze strany spotřebitele, operátor s výhradou zákonných omezení, právo na postup do spotřebitel dělal známý účtovat přiměřené náklady.
Článek 14 - Postup při podávání stížností
- Podnikatel má dobře medializovaných stížností a zabývá se stížnostmi v rámci tohoto postupu.
- Reklamace týkající se plnění smlouvy musí být plně a jasně popsány podnikateli během 7 dnů poté, co spotřebitel zjistí vady.
- Když podnikatel stížnosti ve lhůtě 14 dnů odpověděl ode dne doručení. Je-li stížnost je předvídatelný delší doba zpracování, odpověděl provozovatelem ve lhůtě 14 dnů oznámení o přijetí a označení, pokud spotřebitel může očekávat podrobnější odpověď.
- Pokud nemůže být stížnost vyřešena vzájemnou dohodou, vznikne spor, který je náchylný k urovnání sporu.
- Stížnosti, které nelze vyřešit vzájemnou konzultací, by měl spotřebitel kontaktovat Spacegas, který jej zdarma zprostředkuje. Pokud ještě nedojde k řešení, má spotřebitel možnost nechat si reklamaci vyřídit u Stichting GeschilOnline, jejíž rozhodnutí je závazné a podnikatel i spotřebitel s tímto závazným rozhodnutím souhlasí. S předložením sporu tomuto sporovému výboru jsou spojeny náklady, které musí spotřebitel uhradit příslušnému výboru.
- Stížnost nesmí pozastavit závazky podnikatele, pokud podnikatel písemně neuvede jinak.
- Pokud podnikatel usoudí, že reklamace je podložená, podnikatel nahradí nebo opraví výrobky podle vlastního uvážení nebo dodané produkty zdarma.
Článek 15 - Spory
- Smlouvy mezi podnikatelem a spotřebitelem, na které se vztahují tyto všeobecné obchodní podmínky, se řídí výhradně nizozemským právem. I když spotřebitel žije v zahraničí.
- Vídeňská prodejní úmluva se nevztahuje.
Článek 16 - Dodatečná nebo jiná ustanovení
- Dodatečná ustanovení nebo odchylka od těchto podmínek nemusí být na úkor spotřebitele a musí být zaznamenána písemně nebo takovým způsobem, aby je mohl spotřebitel uchovávat přístupným způsobem na trvalém nosiči.
Článek 17 – Ochranná doložka
- Spacegas se zprostí veškeré odpovědnosti s ohledem na škody v širokém smyslu vyplývající z použití nebo zneužití nabízených produktů a/nebo služeb. Výrobky by zejména neměly být používány nesprávným způsobem. Zneužívání v podobě používání produktů nabízených jako rekreační anestetika není povoleno a Spacegas proto v tomto ohledu nenese žádnou odpovědnost.